Οι μαθητές της Β΄ Λυκείου αρχικά δούλεψαν
σε ομάδες, κάθε ομάδα ερεύνησε το δικό της υπόθεμα όπως: «Ο φ και η φύση», «Ο φ
και ο άνθρωπος», «Ο φ και η ζωγραφική», «Ο φ και η μουσική» και άλλα. Για τον
σκοπό αυτό οι μαθητές επισκέφτηκαν τη σχολική μας βιβλιοθήκη όπου έκαναν έρευνα
χρησιμοποιώντας τα βιβλία της αλλά και το διαδίκτυο. Στη συνέχεια ετοίμασαν τα
τεχνήματά τους, σχεδίασαν το χρυσό ορθογώνιο και τη χρυσή σπείρα, κατασκεύασαν
τα δικά τους ζωοτρόπια και φενακιστοσκόπια, τα οποία περιστρέφοντάς τα
διακρίνονταν οι δεξιόστροφες και αριστερόστροφες σπείρες των φυτών. Αρχικά οι
μαθητές έδειξαν στους συμμαθητές τους, σχετικές παρουσιάσεις ώστε να κατανοήσουν
τις λειτουργίες του χρυσού κανόνα, έπειτα παρουσίασαν τα τεχνήματά τους και στη
συνέχεια έπαιξαν παιχνίδια αποστήθιση ψηφίων του φ, έκαναν μετρήσεις στους συμμαθητές
τους αναζητώντας τον χρυσό αριθμό ενώ η δράση έκλεισε με αξιολόγηση και
ανατροφοδότηση μέσω της εφαρμογής Plickers.
Η κατασκευή των φενακιστοσκοπίων
ήταν εμπνευσμένη από πρόταση της κ. Περυσινάκη Ειρήνης, Σύμβουλο των
Μαθηματικών. Η κ. Περυσινάκη στην πρόσφατη επίσκεψή της στο σχολείο μας, μας είχε
χαρίσει φενακιστοσκόπια και μας είχε ενημερώσει για το υπέροχο έργο «Αέναη
Άνθιση» στο οποίο ήταν συντονίστρια και μαζί με τους μαθητές της από το 1ο
Γυμνάσιο Ηρακλείου, είχαν λάβει την 1η θέση σε Πανελλήνιο διαγωνισμό.
Ευχαριστούμε θερμά την κ.
Περυσινάκη γιατί αποτελεί έμπνευση για μας.
Συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/τριες της Β’ Λυκείου: Ζαχαριουδάκη Ιωάννα, Καπελώνη Κωσταντίνο, Λαρεντζάκη Ελευθερία, Λεμονάκη Ειρήνη, Λίτινα Ειρηλένα, Λίτινα Μύρο, Ριτζάκη Δημήτρη, Τρουλλινό Κωστή, Χριστοδουλάκη Κατερίνα για την υπέροχη δράση.
Επιμέλεια: Νάγια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου