Η τεχνητή νοημοσύνη αλλά και η εφαρμογή plickers επιστρατεύτηκαν στο μάθημα της Γεωμετρία Α΄ και Β΄ αλλά και στα Μαθηματικά
της Γ΄ Λυκείου. Με την εφαρμογή Plickers, έγινε αξιολόγηση και ανατροφοδότηση γρήγορα, αποτελεσματικά, εύκολα και
ευχάριστα. Οι μαθητές κρατούσαν στα χέρια τους κάρτες όπου η κάθε μια είχε πάνω
ένα μικρό κομμάτι κώδικα και αυτές αντιστοιχούσαν σε απαντήσεις που καταγράφονταν από το πρόγραμμα. Ενώ οι ερωτήσεις είχαν δημιουργηθεί με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Επιμέλεια: Νάγια

www.math.uoa.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΠασχαλης Καμορα: Π.Α.Ο.Κ., να 'σαι, και μη φοβασαι
- Μαθηματικο Αθηνας - 🇬🇷: Μιλησε και ο εναλλακτικος Fredholm.
💙Μιλησε και το σφαλμα στον L².